JUST SHiNee & me

JUST SHiNee & me

مختص فن های HSHiNee . BTS .EXO و موسیقی کره
JUST SHiNee & me

JUST SHiNee & me

مختص فن های HSHiNee . BTS .EXO و موسیقی کره

عکس هایی از شاینی با خوانوادهاشون *^_^*

SHiNee members with family
اعضای شانی با خانوادهاشون
پیدا کردن عکسای خانوادگی اعضا سخته ولی با این حال تلاشمو کردم ....



برا ی دیدن عکسا برین ادامه مطلب
 

 onew


onew's  father




onew's mother


jonghyun



joghyun's  father

 

پیدا کردن عکس پدر جونگهیون واقعا سخت بود


jonghyun's  mother



jonghyun's  sistar

 

jonghyun's sis &mom



key


key's grandma


key's mom & dad


بابا عکس خوانوادگیشون رو تا پیدا کنم چند تار موم سفید شد .... حالا بماند تکیشون


min ho 



min ho's  father


min ho's brother


min ho's mom & brother


taemin


من آخر یه سیلی به این بچه میزنم .....

بابا دهن ادم رو سرویس میکنه .... فقط تونستم عکس برادرش رو پیدا کنم ...

عکس پدرش واضح نیست اما جون کندم تا پیداش کردم ..

taemin's father

taemin's brother



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.